Dostawa.
1. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje email z informacjami dotyczącymi: przedmiotu zamówienia, kwotą do zapłaty oraz numerem konta firmy Medital.
2. O statusie zamówienia Klient jest na bieżąco informowany kolejnymi mailami:
- "Zamówienie przyjęte" - oznacza, że zamówienie zostało złożone w sklepie www.medital.pl i oczekuje na płatność.
- "Zamówienie realizowane" - oznacza, że została zaksięgowana wpłata za zamówienie i jest właśnie przygotowywane do wysyłki.
- "Zamówione towary wysłane" - oznacza, że zamówienie zostało wysłane do Klienta.
3. Istnieje możliwość podania Klientowi numeru listu przewozowego przesyłki lub numeru nadania operatora pocztowego. Chęć otrzymania takiej informacji prosimy zgłaszać na nasz adres mailowy (sklep@medital.pl) z podaniem numeru zamówienia.
4. Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich: InPost.
5. Realizacja zamówień pobraniowych następuje tego samego dnia roboczego, co złożenie zamówienia.
6. W przypadku nagłego wyczerpania się stanów magazynowych zamówionego produktu Klient jest niezwłocznie informowany o braku produktu w sklepie oraz o przewidywalnym czasie, w jakim produkt będzie dostępny.
7. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi:
- 12,50 zł ORLEN Paczka
- 15,99 zł paczkomaty InPost po przedpłacie na konto
- 16,99 zł kurierem InPost po przedpłacie na konto
- 19,99 zł kurierem InPost za pobraniem
8. Dostawa GRATISOWA dotyczy:
- zamówień na kwotę powyżej 300 zł brutto
Dostawa zamówień za granicę.
1. W sklepie internetowym www.medital.pl możliwa jest dostawa zamówionego towaru poza granice Polski. Zamówienia takie prosimy składać na adres mailowy: sklep@medital.pl
2. Koszt przesyłki za granicę ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. Informację o koszcie wysyłki zagranicznej wysyłamy każdorazowo na podany przy zamówieniu mail.
Płatności.
1. Możliwe sposoby płatności w sklepie www.medital.pl to:
- przedpłata na konto bankowe (dane konta: ING Bank Śląski, nr konta: 32 1050 1298 1000 0090 8404 6458),
- pobranie - opłata za zamówienie oraz przesyłkę dokonywana jest podczas odbierania przesyłki (kurierowi),
- odbiór osobisty - opłata za zamówienie dokonywana jest w siedzibie sklepu (Medital, ul. Wolności 345/805, 41-800 Zabrze), przy odbiorze osobistym nie pobieramy żadnych opłat za przesyłkę.
Reklamacje i zwroty.
1. Każdy Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Zwracany towar powinien być zwrócony w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu. Sprzedający w ciągu 7 dni od daty otrzymania zwrotu odsyła Klientowi wpłatę za zwrócony towar.
2. Reklamacje towaru firmy Medtronic rozpatruje bezpośrednio producent (Medtronic Polska Sp. z o. o.). Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio na całodobową infolinię pod numerami telefonów: 22 465 69 87 lub 801 080 987.
3. Pozostałe reklamacje dotyczące wad produkcyjnych towarów rozpatrywane są za pośrednictwem sklepu www.medital.pl. W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o kontakt ze sklepem (sklep@medital.pl lub pod numerami telefonów: 32 777 10 17 oraz 512 175 336).
Zobacz szczegółowy opis Gwarancji, reklamacji i zwrotów.
Koszt wysłania dokumentów za zgodność z oryginałem:
- Bezpłatnie – dla pierwszej wysyłki papierowej lub wersji elektronicznej.
Przedpłata za kolejną wysyłkę wersji papierowej. Opłata za wydruk + opłata za przesyłkę.
Za jedną stronę kopii lub wydruku 0,40 gr. Cena listu zwykłego ekonomicznego 5,90 zł. Czas realizacji maksymalnie 7 dni roboczych.